Wirtualne biuro

Czy zastanawiałeś się kiedyś ile czasu poświęcasz na kwestie niezwiązane z Twoimi kompetencjami? Prowadzenie firmy to cała masa zadań, które angażują Twój cenny czas, nie wykorzystując potencjału.

Wirtualna Asystentka


Możesz jej zlecić prowadzenie kalendarza spotkań, czy przypominanie o ważnych datach w życiu Twojej rodziny. W mgnieniu oka przygotuje dla Ciebie prezentację, zredaguje bądź przetłumaczy dokumenty, zorganizuje szkolenie, czy znajdzie najlepszą ofertę na wymarzone wakacje. Jeśli zechcesz zajmie się także stroną internetową Twojej firmy, zrobi research konkurencji, przygotuje raporty oraz zajmie się kampanią marketingową.

Zleć jej drobne, lecz wymagające dużego nakładu czasu zadania. Usługa wirtualnej asystentki umożliwi Ci kompleksową i profesjonalną obsługę biurową, dokładnie wtedy, kiedy jej potrzebujesz.

Standardowe zadania

  • prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań
  • obsługa skrzynki e-mail, telefonu, faxu
  • przeszukiwanie internetu, tworzenie raportów
  • zbieranie i porównywanie ofert
  • rezerwacje (kino, restauracja, sala konferencyjna, taxi, kurier)
  • obsługa płatności
  • zarządzanie korespondencją (odbiór, wysyłka, skanowanie) oraz archiwizacja dokumentów

Plan miesięczny 10 h: 649 PLN

Plan miesięczny 15 h: 849 PLN

Plan miesięczny 25 h: 1149 PLN

 Wypróbuj naszą usługę przez 14 dni bez ryzyka!
 Jeżeli zdecydujesz, że Asystentka nie jest dla Ciebie, zwrócimy Ci pieniądze.

Wirtualny adres


Zawsze marzyłeś o biurze w modnej lokalizacji? Wzmocnij swoją markę wśród kontrahentów i klientów korzystając z usług wirtualnego adresu w naszej sieci. Teraz możesz mieć oddział swojej firmy w największych europejskich miastach już od 59 zł!

Korzyści:

  • bezpieczne przechowywanie korespondencji
  • oddziały firmy w prestiżowych lokalizacjach największych miast
  • wzrost rozpoznawalności marki wśród klientów i kontrahentów

Pakiety dostępne pod adresem 28 czerwca 1956 nr 175 w Poznaniu:

„ECONOMY” – 79 PLN netto/mc lub 790 PLN/rok:

  • Adres do rejestracji firmy
  • Odbiór i raportowanie korespondencji
  • Powiadomienia o przychodzącej korespondencji
  • Przesyłanie skanów zawartości listów

„PLUS” – 149 PLN/mc lub 1490 PLN/rok

  • Adres do rejestracji firmy
  • Odbiór i raportowanie korespondencji
  • Powiadomienia o przychodzącej korespondencji
  • Przesyłanie skanów zawartości listów
  • Odsyłanie korespondencji na wskazany adres (1 raz w miesiącu)
  • Udostępnianie miejsca biurowego (8 godzin w miesiącu)
  • Udostępnianie salki konferencyjnej (2 godziny w miesiącu)

„PROFESSIONAL” – 199 PLN/mc lub 1990 PLN/rok

  • Adres do rejestracji firmy
  • Odbiór i raportowanie korespondencji
  • Powiadomienia o przychodzącej korespondencji
  • Przesyłanie skanów zawartości listów
  • Odsyłanie korespondencji na wskazany adres (2 razy w miesiącu)
  • Udostępnianie miejsca biurowego (12 godzin w miesiącu)
  • Udostępnianie salki konferencyjnej (4 godziny w miesiącu)

Zapytaj o cennik w pozostałych lokalizacjach lub sprawdź na profilu wybranej przestrzeni coworkingowej!

Daj znać jak możemy zarządzać Twoim biurem podczas gdy Ty skupisz się na tym co kochasz.